Kumppaniksi

Lahti Region Oy:n kumppanina pääsette mukaan aktiiviseen Visit Lahti -verkostoon sekä kotimaisiin että kansainvälisiin markkinointitoimenpiteisiin.

 

Yhtiön toiminnallisia kokonaisuuksia ovat sekä kotimaassa että kansainvälisesti: matkailun markkinointi, matkailullisen imagon rakentaminen, matkailupalveluiden myynninedistäminen, myynti ja välittäminen sekä uusien tapahtumien hankinta. Lisäksi matkailun kehittäminen yhtiön hallituksen erikseen määrittelemän strategian ja päätösten mukaisesti.

Yhtiön toiminta-ajatuksen pohjana ovat Lahden kaupunkiseudun kilpailukykystrategia sekä maakunnallinen matkailustrategia. Lisää yhtiöstä.

Pyrimme etsimään kustannustehokkaita, innovatiivi­sia ja oivaltavia tapoja brändimarkkinointiimme – tavoittamaan asiakkaat viestillämme oikeaan aikaan sekä kotimaan että kansainvälisillä markkinoilla.

Kokous- ja elämyspalveluyritysten yhteistyöpaketit 2023-2024

Tutustu kokous- ja elämyspalveluita tarjoavien yritysten myynninedistämis- ja markkinointipaketteihimme.

Lue lisää

Sustainable Travel Finland -ohjelma

Lahden Seutu on liittynyt mukaan Visit Finlandin koordinoimaan valtakunnalliseen kestävän matkailun ohjelmaan ja hakee alueelle Sustainable Travel Finland (STF) Destinaatio -statusta.

Lahti Region kannustaa alueen yrityksiä liittymään mukaan STF-ohjelmaan ja auttaa etenemään STF-polulla.

Kysy lisää: Arto Asikainen | 040 579 4387 | arto.asikainen (at) lahtiregion.fi

LUE LISÄÄ

Salpausselkä Geopark -yksikkö

Lahden seutu – Lahti Region Oy:n yhteydessä toimii Salpausselkä Geopark -yksikkö, joka vastaa yhteistyössä geoparkiin sitoutuneiden kuntien kanssa Salpausselkä Geoparkin toiminnasta. Toiminta kohdistuu kuuden kunnan – Asikkala, Heinola, Hollola, Lahti, Padasjoki ja Sysmä – alueesta koostuvalle Salpausselkä Geopark -alueelle, jolle haetaan UNESCO Global Geopark -statusta. Olennainen osa yksikön toimintaa on yhteistyö alueen yritysten kanssa. Juuri nyt haetaankin yhteistyöyrityksiä.

Lue lisää

Visit Lahden kansainvälinen markkinointi uudistuu

Visit Lahti uudistaa kansainvälisen markkinointikonseptinsa vuoden 2023 aikana. Kevään aikana lanseerattava viiden maakunnan visitlakelandfinland.fi nousee yhä tärkeämmäksi myynti- ja markkinointikanavaksi. Lisäksi kansainvälisille matkanjärjestäjille tarkoitettu alueellinen printtituotemanuaali päivitetään ja uudistetaan.

Visit Finland DataHub -tuotteet mukana markkinointitoimenpiteissä

Keskeiseksi uudeksi vaatimukseksi alueen yrityksille, jotka haluavat mukaan Visit Lahden kansainvälisiin markkinointitoimenpiteisiin, nousee yrityksen ja sen tuotteiden näkyvyys kansallisessa DataHub -tietokannassa. Kaikki tuotetiedot niin uudelle nettisivulle kuin tuotemanuaaliinkin haetaan jatkossa DataHubista.

Lisätiedot DataHubista:
marja.karimo@lahtiregion.fi

Sustainable Travel Finland -merkityille yrityksille lisänäkyvyyttä

Vuoden 2023 aikana Visit Finland alkaa tarjoamaan osallistumista tiettyihin kansainvälisiin myyntitapahtumiin ainoastaan Sustainable Travel Finland -merkityille yrityksille. Vastuullisuus nousee siis yhä merkittävämmäksi kriteeriksi kansainvälisillä markkinoilla oleville Visit Lahden kumppaniyrityksille.