B2B-myynninedistämispaketit

Visit Lahti tarjoaa vuonna 2024-2025 kolme erilaista markkinointi- ja myynninedistämispakettia Lahden seudun yritystapahtumia ja elämyksiä järjestäville yrityksille. Kumppanuuskausi on 1.5.2024-30.4.2025.

PÄIJÄNNEPAKETTI

Tällä paketilla olet mukana Visit Lahden kaikissa kotimaan B2B-myynninedistämis- ja markkinointitoimenpiteissä.

Paketti sisältää:

Visitlahti.fi/kokous
Visit Lahden ammattilaissivuston päälaskeutumissivu visitlahti.fi/kokous varataan Päijännepakettikumppaneille niin että kukin saa sivulla oman näkyvyyspaikkansa yhdessä sovittavan teeman alta.

B2B-uutiskirjeet
Visit Lahdella on n. 6000 kokousostajan laadukas rekisteri, jolle lähetetään vuosittain 4-5 eri teemojen ympärille rakennettua uutiskirjettä. Näihin uutiskirjeisiin on Päijännepaketti-kumppaneilla etusija ja niihin varataan kullekin kumppanille yksi oma paikka vuoden kierron aikana. Tulemme hankkimaan Alma Talentista myös uutta osoiterekisteriä uutiskirjeitä varten.

Visit Lahti Kokoustori 18.9.2024
Järjestämme nyt toista kertaa oman Lahden seudun kokous- ja yritystapahtumajärjestäjille suunnatun ammattilaistapahtuman, Visit Lahti Kokoustorin. Myyntipäivä järjestetään Lahden seudulla myöhemmin vahvistettavassa paikassa. Tapahtumaan kutsutaan työnsä puolesta erilaisia kokouksia ja yritystilaisuuksia järjestäviä sekä henkilöstöstä huolta pitäviä HR-henkilöitä Päijät-Hämeen alueelta. Päivään kutsutaan myös valikoituja ostajia pääkaupunkiseudulta. Tavoitteena on saada paikalle vähintään 150 potentiaalista ostajaa. Tapahtumaan sisältyy kumppanille oma myyntipöytä, jonka saa somistaa haluamallaan tavalla.

Aamiaistilaisuudet Tampereella ja Helsingissä
Järjestämme myyntitilaisuudet, joihin kutsutaan valikoitu kokouksia ja yritystapahtumis työnsä puolesta järjestävä ostajajoukko tutustumaan Lahden seudun kokouspalveluihin. Kumppaneille varataan tilaisuudesta oma myyntipöytä, jonka ääreen ostajat voivat tulla tutustumaan aamiaisen aikana. Tilaisuudet toteutetaan syyskaudella 2024.

Digimarkkinointikampanjat
Näkyväisyys kokousjärjestäjille kohdennetuissa kokousmarkkinointikampanjoissa.

visitlahti.fi -kumppanisivu
Kattava palveluesittely Visit Lahden ammattilaissivuilla ja b2b-elämysten teemasivuilla.

LinkedIn
Visit Lahti hyödyntää LinkedIn-kanavaa aktiivisesti uusasiakkaiden hankintaan sekä vanhojen asiakkuuksien aktivointiin. Kumppaneiden sisällöt ja tuotteet ovat etusijalla LinkedInin vuosisuunnitelmassa ja sisällöntuotannossa.

Muut myynninedistämistapahtumat, tutustumisvierailut ja tapaamiset
Kumppanimme ovat etusijalla, kun suunnittelemme muita myynninedistämistoimenpiteitämme. Tutustumisvierailut suunnitellaan aina asiakaslähtöisesti kulloinkin asiakkaalla suunnitteilla olevan tapahtuman tarpeiden mukaan.

Paketin hinta 1600 € + alv. / yritys

SALPAUSSELKÄPAKETTI

Tällä paketilla olet mukana Visit Lahden tärkeimmissä kotimaan B2B-myynninedistämis- ja markkinointitoimenpiteissä.

Paketti sisältää:

Visit Lahti Kokoustori 18.9.2024
Järjestämme nyt toista kertaa oman Lahden seudun kokous- ja yritystapahtumajärjestäjille suunnatun ammattilaistapahtuman, Visit Lahti Kokoustorin. Myyntipäivä järjestetään Lahden seudulla myöhemmin vahvistettavassa paikassa. Tapahtumaan kutsutaan työnsä puolesta erilaisia kokouksia ja yritystilaisuuksia järjestäviä sekä henkilöstöstä huolta pitäviä HR-henkilöitä Päijät-Hämeen alueelta. Päivään kutsutaan myös valikoituja ostajia pääkaupunkiseudulta. Tavoitteena on saada paikalle vähintään 150 potentiaalista ostajaa. Tapahtumaan sisältyy kumppanille oma myyntipöytä, jonka saa somistaa haluamallaan tavalla.

Aamiaistilaisuudet Tampereella ja Helsingissä
Järjestämme myyntitilaisuudet, joihin kutsutaan valikoitu kokouksia ja yritystapahtumis työnsä puolesta järjestävä ostajajoukko tutustumaan Lahden seudun kokouspalveluihin. Kumppaneille varataan tilaisuudesta oma myyntipöytä, jonka ääreen ostajat voivat tulla tutustumaan aamiaisen aikana. Tilaisuudet toteutetaan syyskaudella 2024.

Digimarkkinointikampanjat
Näkyväisyys kokousjärjestäjille kohdennetuissa kokousmarkkinointikampanjoissa.

visitlahti.fi -kumppanisivu
Kattava palveluesittely Visit Lahden ammattilaissivuilla ja b2b-elämysten teemasivuilla.

LinkedIn
Visit Lahti hyödyntää LinkedIn-kanavaa aktiivisesti uusasiakkaiden hankintaan sekä vanhojen asiakkuuksien aktivointiin. Kumppaneiden sisällöt ja tuotteet ovat etusijalla LinkedInin vuosisuunnitelmassa ja sisällöntuotannossa.

Muut myynninedistämistapahtumat, tutustumisvierailut ja tapaamiset
Kumppanimme ovat etusijalla, kun suunnittelemme muita myynninedistämistoimenpiteitämme. Tutustumisvierailut suunnitellaan aina asiakaslähtöisesti kulloinkin asiakkaalla suunnitteilla olevan tapahtuman tarpeiden mukaan.

Paketin hinta 950 € + alv. / yritys

VESIJÄRVIPAKETTI

Tällä paketilla olet mukana Visit Lahden monissa kotimaan B2B-myynninedistämis- ja markkinointitoimenpiteissä.

Paketti sisältää:

visitlahti.fi -kumppanisivu
Kattava palveluesittely Visit Lahden ammattilaissivuilla ja b2b-elämysten teemasivuilla.

LinkedIn
Visit Lahti hyödyntää LinkedIn-kanavaa aktiivisesti uusasiakkaiden hankintaan sekä vanhojen asiakkuuksien aktivointiin. Kumppaneiden sisällöt ja tuotteet ovat etusijalla LinkedInin vuosisuunnitelmassa ja sisällöntuotannossa.

Digimarkkinointikampanjat
Näkyväisyys kokousjärjestäjille kohdennetuissa kokousmarkkinointikampanjoissa.

Muut myynninedistämistoimenpiteet
Kumppanimme ovat etusijalla, kun suunnittelemme muita myynninedistämistoimenpiteitämme.

Paketin hinta 330 € + alv. / yritys

Ilmoittaudu mukaan 5.4.2024 mennessä

Lisätiedot kumppanuuspaketeista ja ilmoittautumiset:

Anu Kärkkäinen
anu.karkkainen@lahtiregion.fi
p. 040 828 4210

B2B-myynnin ja -markkinoinnin ammattilaiset täällä!

Visit Lahden B2B-myynninedistämis- ja markkinointitoimenpiteistä vastaavat Anu ja Mirka. Ole meihin rohkeasti yhteydessä.

Anu Kärkkäinen

Anu Kärkkäinen

kokous- ja kongressimyyntipäällikkö p. 040 828 4210
Mirka Syvänen

Mirka Syvänen

kokous- ja kongressimarkkinointipäällikkö p. 040 142 8444