B2B-myynninedistämispaketit

Visit Lahti tarjoaa vuonna 2023-2024 kolme erilaista markkinointi- ja myynninedistämispakettia Lahden seudun yritystapahtumia ja elämyksiä järjestäville yrityksille. Kumppanuuskausi on 1.5.2023-30.4.2024.

PÄIJÄNNEPAKETTI

Tällä paketilla olet mukana Visit Lahden aktiivisessa myyntisalkussa sekä kaikissa kotimaan myynninedistämis- ja markkinointitoimenpiteissä.

Paketti sisältää:

Uudistuva Kokoukset ja elämykset -esite
Esite rakennetaan pitkäikäisemmäksi myyntiä ja markkinointia tukevaksi, tiiviimmäksi aineistoksi, joka kertoo Lahden seudun parhaat USP:t (unique selling proposal) houkuttelevien kuvien ja tärkeimpien myyntiargumenttien avulla. Esitteen oheen tuotetaan ajankohtaisempi liite, johon varataan Päijännepakettikumppaneille tila yhdelle houkuttelevalle kokous- tai elämystuotteelle.

Visitlahti.fi/kokous
Visit Lahden ammattilaissivuston päälaskeutumissivu visitlahti.fi/kokous varataan Päijännepakettikumppaneille niin että kukin saa sivulla oman näkyvyyspaikkansa yhdessä sovittavan teeman alta. Muut ammattilaissivustojen alasivut, kuten kokouspaikat, oheisohjelmat sekä eri teemasivut saunoista makuelämyksiin ovat kaikkien kumppaneiden tuotteita varten.

Myyntitapahtuma
Järjestämme alkukesästä/syksyllä 2023 oman Lahden seudun kokous- ja yritystapahtumajärjestäjille suunnatun ammattilaistapahtuman. Myyntipäivä järjestetään Lahden seudulla ja tapahtumaan kutsutaan paikallisia oman seudun yritysten kokousostajia. Päivään järjestetään myös kuljetus valikoiduille ostajille seudun ulkopuolelta. Tavoitteena on kutsua paikalle Lahden seudun 100 suurimman yrityksen edustajia ja Lahden seudun sekä Kymenlaakson sihteerit ja assistentit. Tärkeään rooliin kutsuprosessissa nousevat myös kumppaneiden omat rekisterit ja henkilökohtainen kutsutyö.

Päijännepakettikumppaneille sisältyy lisänäkyvyyselementti tapahtuman yhteyteen. Elementti neuvotellaan kunkin kumppanin kanssa erikseen ja se voi olla esimerkiksi:

  • Tuote-esittely tai jonkinlainen tilaisuuden tarjoiluihin tai mahdollisiin giveaway-lahjoihin panostus
  • FAM-trip, joka järjestetään jälkimarkkinointina aidosti kiinnostuneille
  • Puheenvuoro tai tietoisku ohjelmalavalla tapahtuman aikana
  • Oma tila jossakin erillisessä tapahtumapaikan kokoustilassa, jossa kumppani voi isännöidä asiakkaita erityistarjoiluin tai muita toimintaansa oleellisesti liittyviä lisäpalveluja hyödyntäen.

Digimarkkinointikampanjat
Näkyväisyys kokousjärjestäjille kohdennetuissa kokousmarkkinointikampanjoissa.

visitlahti.fi -kumppanisivu
Kattava palveluesittely Visit Lahden ammattilaissivuilla ja b2b-elämysten teemasivuilla.

LinkedIn
Visit Lahti hyödyntää LinkedIn-kanavaa aktiivisesti uusasiakkaiden hankintaan sekä vanhojen asiakkuuksien aktivointiin. Kumppaneiden sisällöt ja tuotteet ovat etusijalla LinkedInin vuosisuunnitelmassa ja sisällöntuotannossa.

Muut myynninedistämistapahtumat, tutustumisvierailut ja tapaamiset
Kumppanimme ovat etusijalla ja mukana myyntisalkussamme, kun suunnittelemme muita myynninedistämistoimenpiteitämme. Tutustumisvierailut suunnitellaan aina asiakaslähtöisesti kulloinkin asiakkaalla suunnitteilla olevan tapahtuman tarpeiden mukaan.

Paketin hinta 1600 € + alv. / yritys

SALPAUSSELKÄPAKETTI

Tällä paketilla olet mukana Visit Lahden aktiivisessa myyntisalkussa sekä monissa kotimaan myynninedistämis- ja markkinointitoimenpiteissä.

Paketti sisältää:

Myyntitapahtuma
Järjestämme alkukesästä/syksyllä 2023 oman Lahden seudun kokous- ja yritystapahtumajärjestäjille suunnatun ammattilaistapahtuman. Myyntipäivä järjestetään Lahden seudulla ja tapahtumaan kutsutaan paikallisia oman seudun yritysten kokousostajia. Päivään järjestetään myös kuljetus valikoiduille ostajille seudun ulkopuolelta. Tavoitteena on kutsua paikalle Lahden seudun 100 suurimman yrityksen edustajia ja Lahden seudun sekä Kymenlaakson sihteerit ja assistentit. Tärkeään rooliin kutsuprosessissa nousevat myös kumppaneiden omat rekisterit ja henkilökohtainen kutsutyö.

Digimarkkinointikampanjat
Näkyväisyys kokousjärjestäjille kohdennetuissa kokousmarkkinointikampanjoissa.

visitlahti.fi -kumppanisivu
Kattava palveluesittely Visit Lahden ammattilaissivuilla ja b2b-elämysten teemasivuilla.

LinkedIn
Visit Lahti hyödyntää LinkedIn-kanavaa aktiivisesti uusasiakkaiden hankintaan sekä vanhojen asiakkuuksien aktivointiin. Kumppaneiden sisällöt ja tuotteet ovat etusijalla LinkedInin vuosisuunnitelmassa ja sisällöntuotannossa.

Muut myynninedistämistapahtumat, tutustumisvierailut ja tapaamiset
Kumppanimme ovat etusijalla ja mukana myyntisalkussamme, kun suunnittelemme muita myynninedistämistoimenpiteitämme. Tutustumisvierailut suunnitellaan aina asiakaslähtöisesti kulloinkin asiakkaalla suunnitteilla olevan tapahtuman tarpeiden mukaan.

Paketin hinta 800 € + alv. / yritys

 

VESIJÄRVIPAKETTI

Tällä paketilla olet mukana Visit Lahden aktiivisessa myyntisalkussa sekä monissa kotimaan myynninedistämis- ja markkinointitoimenpiteissä.

Paketti sisältää:

Digimarkkinointikampanjat
Näkyväisyys kokousjärjestäjille kohdennetuissa kokousmarkkinointikampanjoissa.

visitlahti.fi -kumppanisivu
Kattava palveluesittely Visit Lahden ammattilaissivuilla ja b2b-elämysten teemasivuilla.

LinkedIn
Visit Lahti hyödyntää LinkedIn-kanavaa aktiivisesti uusasiakkaiden hankintaan sekä vanhojen asiakkuuksien aktivointiin. Kumppaneiden sisällöt ja tuotteet ovat etusijalla LinkedInin vuosisuunnitelmassa ja sisällöntuotannossa.

Muut myynninedistämistapahtumat, tutustumisvierailut ja tapaamiset
Kumppanimme ovat etusijalla ja mukana myyntisalkussamme, kun suunnittelemme muita myynninedistämistoimenpiteitämme. Tutustumisvierailut suunnitellaan aina asiakaslähtöisesti kulloinkin asiakkaalla suunnitteilla olevan tapahtuman tarpeiden mukaan.

Paketin hinta 300 € + alv. / yritys

Kysy lisää paketeista

Anu Kärkkäinen

Anu Kärkkäinen

kokous- ja kongressimyyntipäällikkö p. 040 828 4210
Mirka Syvänen

Mirka Syvänen

kokous- ja kongressimarkkinointipäällikkö p. 040 142 8444